Система НАССР

HazardAnalysіsandCrіtіcalControlPoіnts (НАССР) з англійської перекладається дослівно як «Аналіз Ризиків і Критичні Контрольні Точки», є системою контролю, ідентифікації та оцінки небезпечних факторів технологічних процесів, продовольчої сировини і готової продукції, яка забезпечує безпеку і високу якість харчових продуктів.

Система НАССР не контролює кінцевий результат (виготовлений продукт), а займається контролем всього виробничого ланцюжка.

Вже згадана система дуже добре вписується в систему якісного менеджменту, яка побудована згідно з усіма вимогами ISO 9001.

Основні принципи НАССР дозволяють розробити і успішно впровадити реалізацію контролю безпеки продукції харчового спрямування на підприємстві.

НАССР створений для того, що фірми, що виробляють продукти для вживання в їжу (напівфабрикати, сировину, компоненти), або компанії, послуги та вироби яких застосовується в харчовій промисловості і впливає на безпеку харчової продукції. Наприклад, це стосується виробників упаковки або обладнання різного роду, які надають послуги по збуту харчових продуктів фірм.

Переваги НАССР

Сьогодні потрапляють в їжу продукти на кожному з етапів виробничого ланцюга і поставок може перетинати кордони держав, а не тільки всередині країни переміщатися. Застосовуючи принципи НАССР можна відразу ж підвищити до продукції що виробляється, довіру, адже вони забезпечують застосування одних правил для організацій по всьому Світу, що стосуються безпеки продуктів, використовуваних при приготуванні їжі.

Впровадження системи менеджменту безпеки харчової продукції, яка заснована на НАССР принципах, допоможе оптимізувати управлінські процеси в компанії, а це дозволить в свою чергу не розпорошувати ресурси і увагу на різні небезпеки, а бути максимально сконцентрованим на деяких найважливіших етапах виробництва, ідентифікованих ККТ (Контрольно критичними Точками). А це серйозно впливає на безпеку продукції для кінцевих споживачів. Одним з найважливіших переваг НАССР- зростання довіри регулюючих органів. Не варто забувати усунення бар’єрів при торгівлі на міжнародному ринку, і придбання інструменту маркетингового спрямування для придбання нових лояльних партнерів, покупців.