Кому потрібен штрих-код і хто його видає

На нашій планеті, щодня відбувається більше п’яти мільярдів сканувань штрих кодів. Понад 1 млн. Компаній по всьому Світу є користувачами міжнародних стандартів штрихового кодування. Така популярність обумовлена діловими потребами підприємств. В епоху дуже швидкого розвитку людства в технологічному плані, розвиваються і стандарти кодування.

Завдяки кодуванню, забезпечується унікальна ідентифікація товарів, вони не можуть повторюватися. З цієї причини, підприємство що застосовує штрихове кодування, впевнено, що в іншій організації, де б вона не перебувала, не буде складностей з урахуванням отриманих послуг, випущеної продукції, одиниць постачання, і т.п.

Чи необхідний штрих код?

Кожна фірма-виробник в курсі, що на сьогоднішній день, для легальної реалізації продукції, що випускається або поставляється, необхідний штриховий код, без нього, законна діяльність на ринку буде серйозно ускладнена.

Міністерством Економіки і Європейської Інтеграції 20 серпня 2001 було затверджено положення про штрихове кодування товарів. Згідно йому, привласнення штрих-коду в нашій країні здійснюється Асоціацією «GS1 Україна». Вона займається присвоєнням кодів, веде облік, зберігає інформацію про код товарів або об’єкти обліку. Для отримання штрих-коду, необхідно бути членом Асоціації. Підписавши договір про членство, і уклавши договір про сплату внеску при вступі, можна стати повноправним членом Асоціації.

Штрих-код, терміни отримання

Реєстрація коду товару проводиться на ім’я юридичної особи або фізичної особи підприємця, протягом п’яти-семи робочих днів.

Яка вартість отримання

Ціна на штрих-код озвучується в американських доларах, все через те, що оплата проводиться на рахунок Міжнародної Асоціації. Але оплата відбувається в нашій валюті (гривнях) за курсом Національного Банку України в день оплати.

Вартує штриховий код по-різному, в залежності від розміру (виду) підприємства:

  1. Велике.
  2. Мале.
  3. Суб’єкти підприємницької діяльності.

Незалежно від типу організації, щоб отримати штрих код, необхідно сплатити:

а) вступний внесок;

б) річний разовий внесок;

в) за реєстрацію коду;

г) за послуги компанії.

Залежно від індивідуальних умов і виду підприємства, сума буде значно відрізнятися.